Možnosti dopravy a reklamace

Možnosti doručení

Standardní doručení zboží do vašeho domova během 3 - 5 pracovních dnů - zdarma

Standardní doručení během 3 - 5 pracovních dnů. Tento způsob doručení je pro naše zákazníky zdarma.

Doručení/doprava zboží zdarma nezaručuje datum příjezdu.

Pro časově citlivé objednávky využijte naše expresní služby.

Vyzvednutí v obchodě Během 4 pracovních dní po online rezervaci - Zdarma

Na Samsonite.cz máte také možnost objednat si Vaše zavazadlo(a) online a vyzvednout si ho v obchodě, namísto doručení do Vašeho domova. Toto vyzvednutí je zdarma.Vyzvednutí je možné pouze ve vybraných obchodech, tato možnost bude viditelná pouze pro zákazníky, kteří jsou v blízkosti obchodu, kde je tato služba dostupná.

Jak to funguje?

Pokud byste chtěli využít této možnosti vyzvednutí v obchodě, prosím postupujte takto:

  1. Vyberte si produkt

    Vyberte si Váš preferovaný Samsonite produkt(y) (max. 3 produkty mohou být vybrány pro Vyzvednutí v obchodě).

  2. Vyberte si obchod

    Buď zvolte možnost "vyzvednutí v obchodě" na stránce produktu nebo vyberte možnost doručení "vyzvednutí v obchodě při procesu kontroly. Budete vyzváni, abyste si vybrali obchod, kde si chcete vyzvednout objednávku ( jen vybrané obchody nabízí tuto službu).

    Zde také uvidíte, zda je Váš produkt dostupný v obchodě k okamžitému vyzvednutí nebo zda bude dostupný k vyzvednutí během 4 pracovních dní.

    Upozornění: žádná platba neproběhne online. Celá platba proběhne v obchodě v době vyzvednutí.

  3. Obdržíte email s potvrzením objednávky, kterou můžete vyzvednout

    Pošleme Vám email, kdy Vaše objednávka dorazí do obchodu a můžete ji vyzvednout. Vaše objednávka bude dostupná k vyzvednutí v obchodě během 14 dní, po odeslání tohoto emailu.

  4. Vyzvednutí v obchodě

    Při vyzvednutí objednávky z vybraného obchodu si prosím vytiskněte potvrzovací email a vezměte si ho s sebou. Celá platba proběhne v obchodě.

OMEZENÍ DODÁVEK

PO Boxy a vojenské APO adresy nejsou akceptovány.

Dodáváme od pondělí do pátku, s výjimkou státních svátků.

Použijte prosím www.samsonite.cz pro zboží, které mý být doručeno do čeština.

International delivery

If you would like to deliver internationally, please use the appropriate Samsonite website:

  • Použijte prosím www.samsonite.co.uk je zboží doručováno na území Velké Británie s výjimkou "Isle of Man" nebo "Channel Islands".
  • Použijte prosím www.samsonite.fr pro zboží, které má být doručeno do Monaka, na Korsiku a do Francie (kromě zámořských území).
  • Použijte prosím www.samsonite.es pro zboží, které má být doručeno Španělska (s výjimkou Baleárských a Kanárských ostrovů).
  • Použijte prosím www.samsonite.de pro zboží, které mý být doručeno do Německa.
  • Použijte prosím www.samsonite.be pro zboží, které mý být doručeno do Belgie.
  • Použijte prosím www.samsonite.nl pro zboží, které mý být doručeno do Nizozemska (s výjimkou Nizozemských Antil).
  • Použijte prosím www.samsonite.it pro zboží, které mý být doručeno do Itálie.
  • Použijte prosím www.samsonite.lu pro zboží, které mý být doručeno do Lucemburska.
  • Použijte prosím www.samsonite.at pro zboží, které mý být doručeno do Rakouska.
  • Použijte prosím www.samsonite.se pro zboží, které mý být doručeno do Švédska.
  • Použijte prosím www.samsonite.fi pro zboží, které mý být doručeno do Finska.
  • Použijte prosím www.samsonite.pl pro zavazadla a kufry, které mají být dodány v Polsku.
  • Použijte prosím www.samsonite.dk pro zboží, které mý být doručeno do Dánska.
  • Použijte prosím www.samsonite.hu pro zboží, které mý být doručeno do Maďarska.
  • Použijte prosím www.samsonite.ch pro zboží, které mý být doručeno do Švýcarska.
  • Použijte prosím www.samsonite.no pro zboží, které mý být doručeno do Norska.

Vrácení a refundace

Your right of retraction

We guarantee total customer satisfaction. If you are not completely satisfied with your online purchase, you may return unused merchandise in its original box provided you meet the rules described hereafter. You have the right to retract the sale agreement at any time up to 14 calendar days from the delivery date. Personalised items are not included in your right of retraction.

All items must be returned unused, with authentic labels, user instructions, guarantee leaflet and other hangtags and wrappings, and in original packaging. You are responsible for returning the products to us as soon as possible. If goods returned under your right of retraction are not in a re-sellable condition, we will not accept your return.

Prosím, postupujte podle pokynů uvedených níže, pokud jste se rozhodli vrátit produkty:

Return instructions

  1. Prosíme, vyplňte formulář pro vrácení zboží. Obratem Vám přijde e-mail, který bude obsahovat návratkový štítek, zákaznické číslo pro vrácení zboží a další pokyny, které se týkají vrácení zboží.
  2. Prosíme, zabalte zboží, které má být vráceno (zabalte pouze nepoužité zboží, které má originální visačky a do balíčku také přibalte návod k použití, záruční list a dalších visačky a obaly, se kterými jste produkt koupil/a). Zboží zabalte do původního obalu abyste předešel/la poškození zboží během transportu.
  3. Pro vrácení zboží si, prosím, vytiskněte návratkový štítek a přilepte jej na balík. Návratkový štítek musí obsahovat tyto údaje: Vaše jméno, Vaši adresu, zpáteční adresu, Vaše telefonní číslo, číslo položky a/nebo popis zboží, které vracíte a zákaznické číslo, které Vám bylo přiděleno pro vrácení tohoto zboží.
  4. Prosíme, pozorně si přečtěte pokyny k vrácení zboží a následně kontaktujte našeho expresního kurýra, který si zboží určené k vrácení převezme podle uvedených pokynů. Prosíme, kontaktujte našeho expresního kurýra co nejdříve, nejpozději však do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy jste nám oznámili, že zboží budete vracet.
  5. V případě, že jste nerespektoval/a všechny požadavky pro vrácení zboží, budeme Vás kontaktovat pomocí e-mailu a poprosíme Vás o objasnění, proč nebylo možné zboží do 14 dnů vrátit.

Pouze zboží zakoupené on-line na těchto stránkách může být vráceno. Pokud chcete vrátit zboží zakoupené v kamenném obchodě, kontaktujte tuto prodejnu pro další informace.

Poškozené zboží nebo chybné doručení.

Po převzetí objednávky si, prosím, zkontrolujte, zda zásilka dorazila v pořádku. Pokud existují rozpory či problémy s objednávkou, prosím, postupujte podle postupu během 24 hodin, navrácení zboží.

Vrátíme Vám veškeré náklady vynaložené na vrácení zboží, pokud vracíte poškozené zboží nebo zboží, které vracíte kvůli naší chybě. V závislosti na dostupnosti Vám co nejdříve odešleme nové zboží na naše vlastní náklady. Informace o doručení nového zboží obdržíte e-mailem.