BEZSTAROSTNÝ SERVIS
Pokud je třeba produkt opravit, uděláme to, bez zbytečných otázek - zahrnuto je také poškození při přepravě (např. způsobené leteckou společností). Nezahrnuje drobné kosmetické poškození nebo poškození způsobené nesprávným použitím - jak je vysvětleno níže (*).

KOMPLETNÍ KONTROLA
Po odeslání k opravě nebo do servisu vám zkontrolujeme celý kufr, vyčistíme jej a vyměníme kola, pokud to bude nutné, abychom zajistili, že váš kufr Proxis bude stejně funkční jako v den zakoupení.

VÝMĚNA & RECYKLACE
V případě, že váš kufr nelze opravit (*), vyměníme jej, zatímco starý kufr bude recyklován. Snižujeme tak dopad na životní prostředí a staráme se o celou naši planetu. Těch několik komponentů, které nemohou být zatím recyklovány, bude odstraněno na základě přísných protokolů, zatímco hledáme udržitelná řešení, která prodlouží životnost těchto materiálů.

RECYKLUJTE A ZÍSKEJTE ODMĚNU
Zařídíme vyzvednutí vašeho produktu na naše náklady. Jakmile obdržíme váš registrovaný produkt, obdržíte 10% slevový kupón na další nákup jako poděkování za vaši věrnost. Kupón má platnost 12 měsíců.

10 LET EXTRA SERVISU NAVÍC
Tato služba bude k dispozici dalších 10 let po skončení vaší 10leté záruky. To znamená, že od pátého roku, kdy jste si koupili kufr, do dvacátého roku, můžete využít tuto exkluzivní doplňkovou službu.

(*) Náš servisní plán nezahrunuje škody způsobené nesprávným použitím, nehodami, nesprávnou manipulací, běžným opotřebením, kosmetickými poškozeními, jako jsou škrábance, promáčknutí, skvrny, barevné změny nebo jiné nefunkční změny vzhledu produktu.
Na elektrické a elektronické komponenty a připojení, kabely, adaptéry a baterie se vztahuje pouze zákonná záruka, která se může v jednotlivých státech nebo zemích lišit.