Kontaktujte nás

V Frucon² a samsonite uvítáme vaše dotazy a připomínky. vyberte prosím, vaši otázku.


Mám otázku týkající se náhradních dílů, zámků a klíčů.

Přečtěte si prosím sekci týkající se náhradních dílů, zámků a klíčů v často kladených otázkách.

Můžete nás kontaktovat pomocí e-mailu zde:

Chtěl/a bych kontaktovat prodejní tým ohledně nabídky produktů (B2B)

Můžete nás kontaktovat pomocí e-mailu zde:

Nejčastější dotazy:
Otázka: Kde najdu kompletní katalog?
Odpověď: Prosím, stáhněte si nejnovější verzi katalogu zde.

Chtěl/a bych kontaktovat zákaznický servis ohledně mé on-line objednávky.

Kontaktovat zákaznický servis :

Úřední hodiny :
Pondělí až pátek : : 07:15 - 12; 13 – 17
Prosím, při komunikaci s námi uveďte číslo objednávky nebo číslo účtu, které jste obdrželi při zadávání Vaší objednávky.

Nejčastější dotazy :
Otázka: Mohu si objednat výrobek, který není nabízen on-line?
Odpověď: Bohužel, toto není možné.
Otázka: Kdy bude moje objednávka doručena?
Odpověď: Prosím přihlaste se do svého účtu pro zobrazení sledovacího čísla objednávky nebo si přečtěte e-mail týkající se doručení zásilky.
Otázka: Jak mohu vrátit zakoupený kufr?
Odpověď: Prosím navštivte naše stránky týkající se doručení a vrácení zboží pro podrobnější instrukce.

Mám samsonite výrobek a mám otázku.

Opravy:

Doporučujeme Vám opravovat poškozené zboží v jedné z našich autorizovaných opraven Samsonite, protože víme, že odborně vyškolení pracovníci odvedou tu nejlepší práci při opravě Vašeho zboží. Autorizované opravny firmou Samsonite jsou také oprávněny provádět záruční opravy na rozdíl od jiných opraven, které toto oprávnění nemají. Pro lokaci nejbližší opravny Samsonite klikněte zde.
Přečtěte si prosím naši sekci o opravách v často kladených otázkách pro podrobnější informace.

Můžete nás také kontaktovat pomocí e-mailu zde: